Zmiany wprowadzono z powodu: aktualizacja informacji
Przyjmowanie i załatwianie spraw w Inspektoracie
Korespondencję, która wpływa do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie przyjmuje sekretariat i rejestruje w dzienniku korespondencji, po czym - zgodnie z dyspozycją - przekazuje do odpowiednich komórek organizacyjnych.
Dane osobowe osób kierujących sprawy do Inspektoratu są przetwarzane na zasadach określonych przepisami prawa.
Sprawy kierowane do Inspektoratu mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą środków porozumiewania się na odległość a także mogą być wnoszone ustnie do protokołu.
W przypadku, gdy zgłoszonenia ustnego, przyjmujący zgłoszenie sporządza protokół, który podpisują wnoszący i przyjmujący zgłoszenie. W protokole zamieszcza się datę, dane zgłaszajacego oraz zwięzły opis treści sprawy.
Sprawy zgłaszane do Inspektoratu rozpatrywane są w drodze podejmowanych mediacji w celu ochrony interesów i praw konsumentów lub w drodze przeprowadzanych kontroli, które mają na celu sprawdzenie zasadności podniesionych zarzutów.
Jeżeli pismo dotyczy kilku spraw podlegających rozpatrzeniu przez różne organy, organ do którego je wniesiono, rozpatruje zagadnienia należące do jego właściwości, a pozostałe przekazuje niezwłocznie właściwym organom.
OPŁATY:
Złożenie pisma lub wniosku o kontrolę, czy mediację oraz ich rozpatrywanie zwolnione jest z opłaty skarbowej.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Załatwienie sprawy powinno nastąpić bez zbędnej zwłoki, nie póĹşniej jednak niż w ciągu miesiąca.
Korespondencja przyjmowana jest w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie oraz w dlegaturach Inspektoratu - w godzinach urzędowania.
Publikacja dnia: 07.02.2013 13:58:54
Dokument z dnia: 15.05.2010 00:00:00
Dokument oglądany razy: 5 513
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie, ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa